پيشواي رستگاران

من کویرم لب من تشنه ی باران علی ست

این لب تشنه ی پر شور، غزلخوان علی ست


این که گسترده تر از وسعت آفاق شده است

به یقین سفره ی گسترده ی دامان علی ست


آتش اشکی اگر در غزلم شعله ور است

بی گمان قطره ای از درد فراوان علی ست


لحظه ای پرتو حسنش ز تجلی دم زد

که جهان، آینه در آینه حیران علی ست


کعبه یکبار دهان را به سخن وا کرده است

تا بدانیم کلید در این خانه علی ست


از دم صبح ازل نام علي می خواند

دل که تا شام ابد دست به دامان علی ست



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت22:26---14 مرداد 1393
کـُـــل ِ دُنیا را هَم کـِﮧ داشتِـﮧ باشــے .. باز هَم دِلَت میخواهَد



بَعضــے وَقتها ..

فَقَط بَعضــے وَقتها …

بَراے یـِک لَحظِـﮧ هَم کِـﮧ شُده … هَمِـﮧے ِ دُنیاے یــِک نَفَر باشــے
پاسخ:عشق تو قماری است که بازنده ندارد.... ای دست تو پیوسته پر از برگ برنده


MAHTAB
ساعت11:33---6 مرداد 1393



کلمه دوست بسیار کلمه بزرگ و زیباییه :

د : دل دریایی

و : وفاداری

س : سعادت یکی شدن

ت : تایی که هیچوقت نباید بین من و تو باشه . . .
پاسخ:دوست یعنی کسی که وقتی هست ارام باشی و وقتی نیست چیزی توی زندگیت کم باشه...


MAHTAB
ساعت11:31---6 مرداد 1393
قربون مهربونیات داداشی منم لینکت کردم شرمنده ک دیرشد اصن حواسم نبود
پاسخ:فدات ممنونم...دشمنت شرمنده باشه


MAHTAB
ساعت15:01---31 تير 1393

خداوندا سپاس…
اینجا دوستانی دارم که وسعت قبلشان بیکران است
خدایا از تو ممنونم که مسیرم را به اینجا آوردی کنار این خوبها…که گاهی کم میآورم در مقابل اینهمه خوب بودنشان…خداوندا قدرشان را میدانم همانها که همانند "خورشید" در تابش بی توقع و بی توقف فقط به نور و روشنی می اندیشند با وحود ابرهای سیاه…همانها که خیر و برکتند همانها که نشانه حضور تو اند..همانها که تکه ای از خود تو هستند…همان خورشیدها
پاسخ:فدات اجي مهتاب گلي خيلي زيبا بود ممنونم


ترلان
ساعت11:03---31 تير 1393
من همان دردی ام ک درمانی نداشت من همان مردی ام ک نامردی نداشت گرچه زمونه با من غلط ساخت ولی همان مردی ام ک مردونگی کم نداشت
پاسخ:ممنونم زيبا بود


علی
ساعت8:01---30 تير 1393
یا علی مدد
التماس دعا دادا
پاسخ:سلامت باشي داداش محتاجيم بدعا


محمد و مونا
ساعت6:03---26 تير 1393
امشب سر مهربان نخلى خم شد / در کیسه نان بجاى خرما غم شد
در کنج خرابه ها زنى شیون کرد / همبازى کودکان کوفه کم شد
پاسخ:آن شب خرابه های یتیمی پر آه بود....... سر ها به خاک و حال یتیمان خراب بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 26 تير 1393 | 1:20 | نویسنده : ❦мeнrαɴ❦ |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.